lördag 14 februari 2015

Tillsammans gör vi skillnad.

Hur mycket jag än försöker förstå hur jävlig kampen mot cancern är, så går det inte. Jag kan inte helt förstå smärtan, ilskan, sorgen, stunderna av hopp, glädjen, saknaden, och alla andra känslor just du känner i ditt cancerhelvete. Oavsett om du själv är drabbad, din syster, din pappa, bästa vän, eller någon annan människa i ditt liv kämpar mot cancern, så är din kamp - er kamp - någonting jag inte kan sätta mig in i. Varje fall, varje krig, är unikt. Varje känsla, varje skrik, varje skratt, varje tår. 

Men hos Ung Cancer finns det stöd från människor som också har sina egna, unika krig, som du kan få förståelse hos. Som du kan dela tankar med, gråta med, skratta med, och hitta kämparglöd och styrka hos. Människor som vet hur det är att kriga mot en så hänsynslös sjukdom som cancer.

Trots att dina känslor är just dina och bor i dig, trots att ditt och dina näras cancerkrig är just ert, så har vi alla någonting gemensamt. Vi hatar fan Cancer.

Jag kan inte göra mycket, men jag vill göra så gott jag kan för att hjälpa till.

Jag auktionerar därför ut min akrylmålning "Sea of Roses", canvas 50x40cm, till förmån för Ung Cancer. Auktionen kommer att hållas här på min Facebooksida Sofia Svärd Art och pågår fram till och med 20:e februari klockan 12:00. Hela försäljningspriset går oavkortat till Ung Cancer.

(Eventuella leveranskostnader står köparen själv för.)






Lägg ett bud genom att skriva i kommentarsfältet på facebook, kommentera en bild, eller skicka ett PM.

Länk till Sofia Svärd Art:
För ingen kan göra allt, men alla kan göra något. 
Så är det verkligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar